Tourmaline Flusk Untuk Kesihatan [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Tourmaline Flusk Untuk Kesihatan

4 Tourmaline Flusk Untuk Kesihatan

Salam sejahtera dan selamat tahun baru 2010, aku agak bz sedikit dan ini menyebabkan aku tidak mendapat mengupdate Mr Propito aku ini...

Aku tengah menceburi E-Dagang yang masih baru dilancarkan (pada July 2009).  Produk ini mengenai Tourmaline Flusk yang merupakan botol yang boleh memanipulasi air menjadi alkali... Alkali adalah merupakan air yang elok untuk diminum dan sihat untuk kesihatan..


Anda boleh melihat sendiri kelebihan Alkali untuk badan dengan tanya kepada Google/Yahoo/Bing/Msn.
Produk Tourmaline Flusk ini jugak adalah paling murah (anda boleh tngk di internet produk2 yang boleh menalkali air, berapa mahal produk tersebut) dan paling senang untuk dibawa kemana-mana.

Bagi yang betul-betul ingin mendapat pendapatan, anda boleh komen di sini.. saya ingin menjemput bagi sesiapa yang betul2 berminat untuk menceburi E-Dagang.


Ahli masih kurang dan ini adalah peluang keemasan anda untuk berjaya, perniagaan ini berdasarkan Offline atau Online.

 Produk ini anda boleh mencuba samaada air yang berasid menjadi alkali apabila dimasukan di dalam Tourmaline Flusk ini sendiri melalui Real Time, hanya perlu :

1)PH Tester
2)Air, Air Gas
3)Tourmaline Flusk
4)Straw (untuk melihat keasidan badan anda)

Anda juga boleh memcuba sendiri keasidan badan anda, hanya perlu PH tester dan air beralkali... Lepas itu anda tiup dengan straw ke dalam air beralkali... Anda akan lihat hasilnye, jika air biru betukar kuning... maka badan anda berasid..


Setiap badan manusia akan berasid, kerana pemakanan, dan juga persekitaran...  Keasidan badan adalah penyebab penyakit.


P/s : saya betul2 ingin mencari sesiapa sahaja yang serius untuk menambah pendapatan... saya ingin berkongsi peluang untuk anda menjana pendapatan.

Renungkan : Kejayaan seperti Blogstar, JustMate5, One Drop Perfume, dan berbagai lagi  disebabkan oleh kecepatan mereka memasuki program tersebut.. Ini kerana semakin awal, maka semakin kurang saingan dan semakin luas kejayaan yang akan anda peoleh.    Contoh, jika anda memasuki Blogstar pada masa sekarang.. anda akan kurang mendapat kejayaan dan perlu banyak usaha kerana banyak saingan...


Jika anda betul-betul berminaat, anda boleh tinggalkan komen disini...

Maklumat lanjut di http://www.propitonetwork.blogspot.com/

4Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email