Kekurangan Heatzik Dan Kelebihan [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Kekurangan Heatzik Dan Kelebihan

6 Kekurangan Heatzik Dan Kelebihan


Blog Heatzik ni blog Software Ke ?
Korang Rase-rase blog ni blog software ke ?
Aku nak bagitahu, sepatutnye ko kenalah tukar tagline "Everything about Software" sebab blog ko ni tak la macam tmpt nak download software..


Blog Heatzik memang ada ruangan software, tapi aku rase ko baik letak " Everything About IT ".. Kan lebih luas maksudnya..
Aku tahu blog Heatzik ni blog baru, tapi ko nak ke cume nak berkongsi tentang software?
Aku tngk ko ada ajar trick-trick... Jadi baik ko ubah tagline tu..

Aku suke yang ko ajar Trick-Trick ni, walaupun masih sikit.. tapi best cam trick 4 Google dalam 1 Tab

Satu blog yang best dan aku harap Heatzik dapat update blog ni dan perbanyakkan software yang best ..hehe


Dan sebenarnya ko tak payah pakai widget kat sebelah tu yang seperti memaksa orang komen...
Ko patutnye buat entri yang membuatkan orang baca dan komen ( ko buat la ayat-ayat sikit macam contoh : " camana trick yang aku buat ni "  atau " best tak software yang aku letak ni "  ).

P/s : Jangan ban aku da la..huk3
Game Exchange Post Link

6Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email