Cuzshar Hot Sangat [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Cuzshar Hot Sangat

11 Cuzshar Hot Sangat



Yes.... Cuz..  aku bz arini dan memang agak bz sehingga tak dapat nak kutuk blog ko.haha
Blog cuz ni aku suke sebab banyak info yang best2... Aku sebelum ni nak amik theme yang si cuz ni pakai sebab nampak semat.. Tapi aku terpikir yang agak tak best kalo aku pakai theme yang same ngan cuz sebab aku takut orang ingat aku copy paste blog yang agak famous...haha


Blog cuz ni ada info yang membuatkan aku naik berahi gak la macam Cinta kena bersetubuh.

Memang best la artikel dia tu..huhu
Dan cuz ni aku tngk ada gak masuk banyak contest-contest dan juga dia ni macam penembak nuff..hehe
Aku kenal dia masa blog aku dulu Layan4u, aku exchange link dengan dia... dan sekarang ni aku still jenguk blog cuz ni.

Akan tetapi aku rase dia ni agak ketinggalan sebab post ni sebenarnya da lame da tersebar.. tapi dia baru nak post.haha

Bagi orang perempuan, korang kena tngk 7 tanda korang comel . Korang kaum wanita harus tahu korang comel atau tak..haha

Dan lagi satu, aku tngk nuff dia merata-rata.. Dah kaye la dia tu..
Dan aku harap ko tukar la theme ko ye cuz sebab aku cemburu...hahaha

P/s : Aku baru pas g jalan-jalan ngan family aku, hihihi..... (tak de kena mengena dengan post di atas)
Lagi satu, korang kompem klik Cinta kena bersetubuh tu kan..hohoho

11Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email