Game Exchange Post Link [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Game Exchange Post Link

49 Game Exchange Post Link

Korang nak main game best tak ?
Game yang membolehkan traffik korang naik ?
Game yang membolehkan kite menkretifkan diri kite dengan penulisan ciptaan kite?
Begini ceritanye, aku nak buat satu game khas iaitu hampir same dengan Exchange Link.



Memang hampir same cume ni aku namakan Exchange Post Link.
Game dia senang, cume korang buat entri dalam blog korang mengenai blog aku dan aku pulak akan buat entri untuk blog korang

Contoh korang nak exchange ngan blog aku, so korang tulis entri pasal blog aku samaada nak kutuk blog aku, nak puji dan sebagainya..  Dan aku akan tulis entri korang ke blog aku, samaada aku nak kutuk blog korang atau puji..hehehe..

Game ni rasenye boleh meningkatkan Backlink dan turut menaikkan traffik aku dan korang.
Aku tak tau keberkesanan, jadi aku kena Cube dan Gagal / Berjaya

Senang je kan ? Cume perah idea untuk kutuk, puji.. mengenai blog aku di entri korang..
Dan aku akan kutuk atau puji blog korang pulak di entri aku...

Antara sebab utama aku nak buat game ni sebab aku nak test sistem ni, tak ada orang buat lagi kot..huhu

Cara nak Menyertai :

1)  Korang buat entri dengan tajuk ape-ape.. Tapi mesti ada nama Propito ( Cth : Ragam propito / Propito teruk / Propito berkudis  / Propito Meletup )

2)  Korang tulis entri panjang atau tak beberapa panjang, dan kutuk atau puji blog aku ni dan letak link propito bebanyak.....( ikut korang la )

3)  Lepas korang siapkan entri tu, korang bagi komen kat bawah ni, ( Jangan bagi kat shoutbox )...  Dan aku akan cari idea untuk kutuk korang pulak...hak3

Kelebihan Main game ni :

1) Korang mungkin akan menambahkan backlink korang dan ini dapat meningkatkan Pengunjung ke tempat korang.

2)  Korang akan tahu kelemahan dan kekuatan blog korang.... ( Kalo kena kutuk jangan la menangis,huhu )

3)  Korang akan tergelak sebab blog korang sesedap ke orang kutuk atau puji...wakakaka

P/s : aku tak bagi ape2 hadiah tau, duit tak ada...waaaaaa!!!


GAME NI TELAH PUN DITUTUP..

49Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email