Empty Decorations For Miss N [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Empty Decorations For Miss N

13 Empty Decorations For Miss N



hye,  blog Empty Decorations  , blog yang aku selalu lawat gak, nama panggilan Miss N...hehehe..

N for Nobody like me..huhuhu
Aku gurau je, jangan amik ati ye.


Blog Empty Decorations best sebab kat sidebar ada Bacaan-bacaan hikmah seperti Cermin Diri dan Kata Pujangga..
Aku suke gak post ni, sebab nampak meriah dengan telatah budak-budak... Memang terasa nak kawin la, hak3
Dan lagi satu, blog dia ni ada contest sampai 17 Januari 2010.. Korang join la... AKu suke contest sebab leh kaya kalo menang. hak3  Join Sini Contest dia


Dan lagi satu, blog dia ni agak pudar dan tak ceria...  Kalo tak caye korang tngk la blog Empty Decorations ni.. memang tak ceria langsung..huhuhu ( ni iklas aku kutuk tau, urmmmm )
Header pun tak ceria, kena perbaiki sikit....    hihihi
Bagi orang perempuan , korang kena tngk Post Ni  sebab post ni terbaik bagi orang nak nak cari Pakwe / Husben..hehehe

Nurulexplicit88 / Miss N / Empty Decorations .....    Chayok !!!, Chayok  !!!! update entri best2 ye.hehe

P/s : Segala kutukan dan pujian aku tulis dengan iklas dan dengan penuh ketakutan..huhu
Mungkin sebab Da namanya Empty Decorations , jadi blog dia pun kosong dengan deco..hahaha

Game Exchange Post Link 

13Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email