Akitoimada Coretan Perasan [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Akitoimada Coretan Perasan

9 Akitoimada Coretan Perasan


Huh, Akitoimada  ... blog yang baru aku kenal dan orang pertama join game aku ni..hak3
Aku tngk owner dia lawa, tapi tak tau la da berpunye atau tak,huhuhu


Blog Akitoimada ni  blog yang berwarna unggu ( aku tak pasti dia akan tukar theme atau tak )   dan banyak antara post dia makan dan makan ..hahaha

memang Aku tak tau nak kutuk ape blog  Akitoimada ni sebab owner dia lawa, hahaha

tapi aku nak marah gak sebab dia tak baca betul-betul peraturan yang aku buat.. Mane link propito aku..huhuhu...
cube tngk peraturan no 2...hehehe

Lupekan ayat hijau ni,sebab dia da update ..kikiki

Dan akhir sekali, kalo korang nak tngk makanan enak2... korang leh g blog Akitoimada  sebab aku tngk gambar makanan dia memang best..hehehe

Korang tngk contoh makanan yang Dia ni post kan..huhuhu  pelik sangat    Sini

P/s : Selamat berkenalan, dan ini salah satu kelebiha Post exchange...hehehe... Orang pertama adalah Akitoimada

P.s.s : Ko nyer banner tu tak mengancam la... baik ko tukar sebelum aku kutuk habis-habisan....   Nak aku buatkan ke banner buruk tu..aku leh ajar...hehe 
Game Exchange Post Link

9Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email