Selamat Datang Ke Propito [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Selamat Datang Ke Propito

13 Selamat Datang Ke Propito

Dah 10 Entri ( pada ari senin, 9 Nov 2009 )aku buat di dalam Blog Baru aku ni, hehehe ( tahniah zat sebab ko bejaya )..haha. dan sekarang aku nak Plublish kepada umum.

Blog aku ni aku nak lebih serius dan menjadikan blog aku ni blog dari tangan aku sendiri menaip.
Aku ada satu blog sebelum ni, yang dipanggil Layan4u.. Blog layan4u ni merupakan blog aku jadikan sebagai Hard Disk information aku. Dan ianya 98% ciplak dari laman web, tiada unsur kekeluargaan buatan sendiri.


Aku tak tahu mana aku leh dapat nama ProPiTo ni, nama unik untuk rakyat malaysia.. hahaha..
Blog Propito aku ni, aku nak letakkan personal aku, info yang aku ingin berkongsi ngan korang ( kali ni aku taip sendiri info tu, guna perkataan aku sendiri ).

Theme ni pun aku amik yang simple giler, dan aku edit-edit supaya theme ni jadi gempak. Bagi aku theme ni dah best dan nampak kemas seperti yang aku harapkan .

Korang Jelajah la alam ProPiTo ni untuk kembangkan kepala otak minda korang.

Jelajah la kamu sebelum kamu dijelajah.

13Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email