Blog Gadis Jingga Di Awan [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Blog Gadis Jingga Di Awan

20 Blog Gadis Jingga Di Awan

Hihi, Korang pernah tak tngk Awan Dania ?
Citer kegemaran aku tu, aku suke giler la tngk gelagat yang sememangnyer spontan dan bersahaja..



Kalo korang tngk citer ni. ada satu tajuk yang mengesahkan tentang Pramugari wat blog.  Blog tu sememangnyer betul-betul dibuat dan aku tak pasti bile blog tu akan dipadam atau dikosongkan ( aku rase baik biarkan jer ).

Ceritanyer adalah pramugari terlampau tu, membuat gosip dan menyebarkan melalui blog. ( Aku tak tahu la nama dia, lupe ).  Dan penyebaran tu boleh memalukan semua staff di Firefly, disebabkan penyebaran tersebut.. Pramugari terlampau tu ditangkap dan dibuang daerah dari Firefly tu..

Memang populer giler la blog tu walaupun blog tu tak secantik blog aku.. Hahaha.
Aku agak iri hati sebab blog yang cikai macam tu leh populer, huk3..


Berbalik kepada cerita sebenar, aku nak bagi link awan jingga ni.. Hehehe..
Link dia rahsia www.ProPiTo.blogspot.com
Haha, salah la.. Link dia  Gadis Awan Jingga .  Korang tngk je la. Dah la post cume 4 jer, simple giler.. Tapi populer plak.. Arghhhhhh !!!!!

P/s : Jangan amik ati tau, semua ayat kutukkan di atas adalah gurauan semata-mata

20Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email