Jom Exchange Link [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Jom Exchange Link

72 Jom Exchange Link


Photobucket

Mekasih kerana mengunjung ProPiTo, aku memang terharu la sebab korang semua datang tempat aku ni.. huhuhu .



Mule sekali, aku agak berterima kasih kepada orang yang telah menjenguk blog Mr ProPiTo ni yang dibina pasa pada 9 november 2009

Excange link ni merupakan pertukaran link diantara blog masing-masing.. Aktiviti haram ni dapat meningkatkan traffik/pengunjung.

Hehe, ok.. sebenarnyer aku nak exchange link ngan sesiapa yang nak.
Aku tak paksa ( Kecuali Mr Cuz sebab aku suke blog dia )..

Sesiapa yang nak tukar link, silekan..

P/s : Jike korang dah letak link ProPiTo kat blog korang, korang komen la kat sini. Bagi link korang.

72Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email