Survey Shoutmix [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Survey Shoutmix

23 Survey Shoutmix




Shoutmix ???  Di Blog ProPiTo ???
Banyak permintaan untuk meletak wiget chatting ni, hehehe..
Aku sebenarnyer risau agenda spam ni, geram gak la... Bagi link bisnes-bisnes la.. Leh kaya la, tu la, ni la..
Boleh berbisnes ni, tapi janganlah spam banyak-banyak. Antar mesej sekali dah la, ni anta 5 kali.. ( Aku ban je orang camni ).

Tapi aku rese dengan adanyer chatting ni, aku akan mendapat banyak lagi kutukan dari pembaca.. Haha.. Aku ni cepat terasa..

Aku nak dengar pendapat korang semua, nak atau tak aku letak shoutix ?

Aku akan letak shoutmix sampai 20 orang kata setuju..hahaha...
Jangan wat spam tau, hahaha

23Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email