What the Hell of "BlynkDontByte" [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: What the Hell of "BlynkDontByte"

19 What the Hell of "BlynkDontByte"


Blog Blynk Dont Byte?
Blog perkebenda ni?  Macam tak menarik blog dia ni..aku tngk pun cam tak fames blog dia ni...
Nak kata blog baru, aku nyer lagi baru sebab dia nyer dari oktober.. dan aku nyer dari november..


TApi cam tak ada pengunjung je blog Blynk Dont Byte ni..hahaha
Ke orang oversea je tngk blog dia ni? Nak ke tngk blog simple sangat camtu..huhu
Pastu aku tngk owner ni cam minat manga je.  Mangga ape zat? buah mangga ke ? Ke lock Mangga ??

Haha, manga kartun a.k.a Komik..
Aku pun minat gak Naruto, Doreamon, Shin Can..
Dan aku nak bagitau kenapa blog Blynk Dont Byte bosan, sebab tak ceria... Jadi kena ceriakan supaya best..
Oarng putih pun suke nanti..hahaha

Aku tak tahu la dia paham tak ape yang aku tulis ni, dan aku harap dia tak paham..huhu

P/s : Seeloknye blog Blynk Dont Byte kenalah tambah banyak widget..baru best sikit... dan juga colourful
 Game Exchange Post Link

19Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email