Download Movie Jalang 2009 [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Download Movie Jalang 2009

22 Download Movie Jalang 2009

Download !!!!
Movie cetak rompak da kuar ni, cepat !!!

Benda ni aku takut kena blok je ni, cepat download.


Hahaha..... Korang frust ke ?  Mesti korang beriya nak download.  Hehehe

Sebenarnyer aku saje je tulis entri macam ni, motif aku adalah mengenai Filem negara malaysia.

Berani gile ko zat ? Ko tak takut kena saman ke ?
Aku cume nak berkongsi pendapat aku mengenai filem malaysia kite ni, Aku tak pasti ape motif mereka membuat filem.. Adakah untuk memberi pengajaran ?  Atau untuk untung ?  Atau kerana minat ?  Atau kerana nak famous ?

Akan tetapi kenapa kebanyakkan filem sering nak paparkan agenda 18sx ?
Kenapa mereka berbuat demikian ? Kalo nak buat cerita ni tak apa la, sebab da ada had umor...

Akan tetapi kenapa nak buat trailer 18sx jugak, kenapa nak iklankan kepada umum di siaran television agenda 18sx ni ?

Mereka tak tau atau buat-buat tak tau bahawa ada budak-budak yang bawah 18 tahun turut menyaksikan siaran television tu ?

Ape motif sebenar yang mereka nak, adakah kerana remaja ( orang berumur pun ada gak tngk )sekarang ni suke tngk benda macam ni dan boleh menyebabkan ianya laris....?  Aku memang tak akan tngk cerita ni kat wayang dan aku lebih gemar tngk cerita dari KRU Studios ( cam cerita duyung, cicakman ). Aku memang bangga la KRU Studios buat cerita, memang aku akan sokong.

P/s : Aku hanya mengeluarkan pendapat, Kan bagus kalo cerita seperti Nur Kasih diperbanyakkan.. Banyak kebaikkan.

22Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email