Jelajah Fndrocka wordpress [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Jelajah Fndrocka wordpress

11 Jelajah Fndrocka wordpress


Blog fndrocka agak simple dan bersahaja, aku tak nak kutuk sangat la... Kali ni aku nak cakap mengenai blog fndrocka...
Aku memang amik masa tuk mood aku datang tuk baca blog fndrocka ni.. Sebab kali petama je aku bukak, aku terus rasa bosan..
Tapi aku kena bukak jugak sebab aku terpaksa kerana dia da join game aku ni... hehehe
Memang aku amik masa la nak baca blog ko ni sebab aku tak terasa nak baca pun..huhu


Aku suke la header ko, simple dan agak lain dari yang lain.. bagi aku kan, header ko ni melambangkan seseorang yang dalam kesunyian dan dipinggir oleh masyarakat...   (tu bagi aku).

Sebab aku cakap camtu tentang header fndrocka:

1) Gambar budak bayang hitam tu melambangkan seseorang yang mengelapkan diri sendiri untuk menutup penderitaan yang dialami.. (kalo dia cerahkan gambar tu mean kite nampak la muka dia nangis)

2)Belakang background tu ada banggunan, dan budak tu seperti jauh ke depan berbanding banggunan kat belakang tu.. Jadi dia seperti sendirian dan ditinggalkan.

P/s :  Aku kagum ngan header ko.. hehe.. aku suke. :)

Update :

Disebabkan aku terlalu gelojoh menpublish post ni, so aku kena menupdate sedikit atas permintaan onwer blog fndrocka . Dia suruh aku baca blog dia ni, dan ada gak la yang aku berkenan... Korang nak belajar skill bagi yang terlalu fames cam fndrocka ni....  skill iaitu mendetect bohong


DAn lagi satu, korang kena baca cerpen dia ni.. dia yang tulis sendiri.. aku baru baca bab 2 dan agak best...  Rupenye dia ni minat bola..haha..(aku tak minat la bola).

Ko skema mesti ujian tak meniru kan?? hehe... AKu dulu tiru wat ujian, nasib baik tak terkantoi..haha

Tak sangka ada blogger yang suke membuat cerita sendiri yang berepisode..haha
TAjuk Dia Aku seorang skema (skema ke dia ni, urm..menjadi tanda tanya..hehe)


Ps : Korang baca tau cerpen dia, pastu korang g copy paste..hahahaha

11Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email