Cabaran Bahasa Pilihan [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Cabaran Bahasa Pilihan

15 Cabaran Bahasa Pilihan

 Aku sahut cabaran Decorations     demi RM30 ringgit
Dengan taruhan nama pilihan propito aku dan mengunakan bahasa aku..
Korang kalo nak join boleh layari www.kosmo.com.my  Decorations  

Cabaran dimulakan dengan Bismillah....  
 Dan dengan hanya secebis ilmu dari tuhan, aku mulakan....



Dimulakan dengan ramai orang suka propito dan hari-hari orang sebut propito sebab
blog Propito dibina oleh aku yang juge turut dipanggil sebagai owner kepada propito yang tak tahu mane asal nama propito dan popito yang aku buat ni warna hijau dengan nama tagline propito bukan namaku sebab nama aku sememangnya bukan propito, disebabkan propito aku lawa dan propito aku turut mengancam jadi ramai yang kutuk propito aku sampai aku rase nak nangis demi propito aku ni yang semangnya propito aku gempak dari propito-propito yang lain (ada ke propito yang lain?) dan dengan itu ramai yang tidak berpuas hati dengan propito aku sampai ada yang kate propito aku buruk la, propito aku tak best la, propito aku nak traffik la, propito aku hijau bekarat la dan bermacam lagi orang kutuk propito aku yang sememangnya best ni.

Perkataan ProPiTo = 22

P/s : Ingat nak tambah Hidup propito x30 kali.haha

15Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email