Spam Yang Teruk [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Spam Yang Teruk

21 Spam Yang Teruk

Spam ?  Mesti korang tetanya ape tu spam kan.. Ok, Spam ni merupakan cara x berkhemah seseorang mempromote link masing-masing..
Sebagai contoh menghantar link mereka ke email orang tanpa restu pemilik email tersebut.

Aku ada berselak blog kawan aku, dan ternampak cara promote link yang tidak bertanggunjawab ni.
Kenapa diorang nak buat spam ni?
Nak tahu lagi, baca la entri ni lagi... Arhgggggg !!!!!!

Ok, ada sesetengah orang suke mendapatkan traffik ( Pengunjung ) ke website mereka samaada untuk menguntungkan mereka atau hanya suke website mereka banyak pengunjung.

Ok, cerita semula mengenai spam ni, korang pernah dengar tak program Pay Per Klik ?
Program ni merupakan program di mana sesiapa yang klik ke link yang diberikan akan mendapat komisyen ( Macam Nuffnang gak la ).
Akan tetapi ada Raksaksa Godzilla makluk tuhan ni mengunakan cara tidak bertanggungjawab mempromote link dia, ada ke guna perkataan tak senonoh.... Dia ingat orang akan klik ke ?  Ingat rakyat Malaysia ni tertarik ke dengan perkataan lucah tu....

Lihat Di Bawah Ni
Spam
Spam2


Aku da blank kan id dia supaya aku tak menutup pintu rezeki dia ( yela, nak masuk kena bayar RM50, RM100, RM200 )
Aku harap orang berkenaan terbaca / berlihat / terkentut ... dan jangan buat benda ni lagi.

P/s : Korang bagi komen sikit camana nak bendung teknik Spam ni dan camana nak menginsafkan diorang ni..

21Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email