16 Ebook Percuma Newbie [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: 16 Ebook Percuma Newbie

16 16 Ebook Percuma Newbie

Hye, Hari Ni aku nak cube sesuatu selain nuffnang... Sesuatu yang agak best dan memerlukan sokongan orang ramai untuk aku sendiri..kikiki

Ape yang aku join ni adalah program Affiliate, yang turut merupakan program untuk kite menolong mempromosikan produk Usahawan internet malaysia bagi mengumpul List email diorang..


Aku sebagai orang yang mempromosikan produk diorang menharap yang terbaik untuk korang mendapatkan Produk PERCUMA ini..  Aku da download da ebook ni dan agak tak mengecewakan kerana ada 16 Ebook yang kite dapat dengan hanya percuma..

Ni semua merupakan ebook dari Newbie ( Orang yang baru berjinak buat ebook ). Jadi korang tengok la sikit, mana tau korang dapat idea untuk postkan ke blog korang ( tapi kalo kena saman aku tak tau, hehe )..

Terus terang aku cakap, sekali korang ambil ebook percuma ini dari link aku ni... Aku akan dapat RM 0.50..
Dan aku kena mendapatkn 40 orang yang mengambil ebook ini dari link aku untuk di payout kepada aku..huhu..   So kire aku bajet dapat RM 20 je atau RM 0, huhu

Aku tak paksa korang download dan kalo korang download aku amat berterimakasih ...   Korang kena betul-betul berminat untuk download tau sebab aku takut kena ban sebab memaksa korang. Huhu.

Tapi aku memang yakin ada setengah ebook yang diberi ini akan menambat hati korang...  :)

P/s :  Aku berblog, Aku mencube , Samaada gagal atau tak.. Aku cube je.hehehe.....
Dan Lagi satu, aku agak pelik sikit, aku da daftar, dan kena daftar, dan kena promote, dan baru boleh...Huh..... ! 

16Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email