Ratu Salju Pelbagai Entri [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Ratu Salju Pelbagai Entri

11 Ratu Salju Pelbagai Entri


Oh, kurang asam ko kutuk aku ye... Puji la sikit blog aku yang lawa ni, nape ramai sangat kutuk background aku ni..huk2....

Blog Ratu Salju ni aku tngk banyak kebaikkan kalo baca.. info memang umph!! la..hehe. macam Ni " Masalah Jika Tak bersyukur"  kalo tak bersyukur, camni la jadinye " overdos kosmetik "..


Aku pun tertarik dan terasa nak sedar kalo aku baca post "layakkah lelaki meminpin pada zaman ini".. Tuk bacaan lelaki (kalo perempuan nak baca pun boleh).

Selain nuff, dia ada gak wat bisnes klik-klik ni, yang dipanggil DapatWang.  Aku harap ko tak wat seperti di post ni . Gunakan cara berkhemah tau.hehe

Tapi blog ko ni best dan membuatkan aku terasa nak selongkar setiap post yang ko buat..
Dan aku harap ko jangan la kutuk aku lagi ye..huk3

P/s : Kejam ko kutuk aku, nak nangis rasenye..huk3
Hurm, jam otak aku memikirkan ayat... hehe

11Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email