Ni blog aku ke blog MohdRidzuan [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Ni blog aku ke blog MohdRidzuan

11 Ni blog aku ke blog MohdRidzuan


Ni Blog baru aku yang dipanggil blog aku la... dah pun memang blog aku..hahaha

Ni blog aku a.k.a milik MohdRidzuan ( yelakot namanya sebab url tulis camtu ).
Blog ni nampak macam malas sikit nak adjust-adjust theme.. nampak simple. dan tajuk tu macam tak melambangkan identiti.. Aku rase baik ko wat identiti, yela kalo aku kan... aku leh kata tu blog aku sebab tajuk dia pun blog aku...hahaha


Dan aku rase ko ni just nak mempromote blog aku je sebab ayat-ayat ko macam nak mempromote.. Korang boleh tngk si Ada Apa Dengan ProPiTo?.
Kan nampak macam promote,hahaha...
Blog dia ni best juga walaupun ada sesetengah entri agak bosan seperti Peugeot 207 In Malaysia 2010.
Dan ada lagi satu ni agak seperti nak post dan siap seperti Gambar Lawak Lagi  . Ko patutnye tulis la ayat sikit bagi lagi lawak.... Ko letak je ayat2 mengarut...

Perhatikan betul-betul gambar di bawah ini  :

Garisan kalo ada mesti cantik kan , senang nak baca setiap entri... tak la nampak serabut..nampak kemas sikit.....
Tapi mesti payah da kalo nak letak garisan bagi theme yang ko punyer ni.. So ko berserah je la ya..
( kalo ada garisan, orang senang baca dari perenggan-perenggan seterusnya )



Dan bagi yang nak bermotivasi diri / mencermin diri / kenal diri.. Korang leh masuk Motivasi  . Aku tak tahu ape yang akan diupdate dalam ruangan motivasi dia tu nanti... Tapi buat masa sekarang ada yang best dalam ruang motivasi iaitu Rahsia Surah Al-FAtihah dan Mengapa Yahudi Bijak (walaupun panjang dan bosan gak nak baca, tapi manfaat)

P/s : zzzzz.....  Jangan marah lorh
Game Exchange Post Link

11Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email