Blog [Dot] Com Dilot [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Blog [Dot] Com Dilot

12 Blog [Dot] Com Dilot


Blog Dilot, urm... aku kenal dia untuk klik-klik nuff ni..hehe
Ko kutuk blog aku, huh!!  tapi aku rase memang background aku tu tak beberapa best la.. nanti aku tukar.huhu

Cume ada sesetengah post ko ni aku dapat selongkar, memang tak best... Sebab ape tak bes, sebab ko tau ko nyer background putih... Jadi ko kenalah jaga colour penulisan ko tu kan. macam ni  .  Aku sakit mata tngk dan orang yang tngk tentu akan sakit mata...Perkataan kuning dan backgroung putih mana ok, kalo nak pakai kuning pun mestilah gelap sikit...


Dan post ko yang ni pulak kenalah ada warna sikit.. Baru orang suke baca...Tul kan Dilot?

Tapi aku suke gak la blog ko Dilot walaupun blog ko ni macam tak ada identiti ( selalunyer header memaparkan identiti )

P/s :  Kalo boleh tiap-tiap post ko, ko letak gambar berkaitan... Baru best   ...Macam post ni, aku nampak bosan tngk
Game Exchange Post Link

12Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email