Ariff Shah Politik BN? [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Ariff Shah Politik BN?

20 Ariff Shah Politik BN?


Hehe, jangan salah anggap... Ni bukan Ariff Shah Barisan National...
 Ni blog Ariff Shah yang tak de kena mengena dengan Ariff Shah si blogger ni..huhu
Ni Blog Ariff Shah yang agak simple, dan mempunyai domain.com sendiri..hehehe
Dia ni bukan politik tau, dia ni hanyalah insan yang mempunyai blog Ariff Shah..huhuhu

Nama je same, tapi muke tak same pun..hehe (macam la aku pernah lihat dia ni.hehe)
Blog dia ni macam agak simple, dan link-link menu bar  tu macam tak mengancam... Terlalu biasa (Home, Link, Galery, About, Contect)....



Theme blog ko ni agak menarik kalo ko pandai ubah suai.......
Dan ko join gak game aku ni walaupun aku da tutup, mekasih atas semangat ko ni....hehehe
Korang tngk la ayat yang dia tulis tuk aku, huhuhu...

Pe pun, blog Ariff Shah ni bukanlah ahli politik.. korang jangan salah anggap...
Dan satu lagi, tips ko ni agak biasa.. bagi yang gempak-gempak sikit.. benda ni ramai da tau rasenyer..huhu

P/s : Huhu, jangan marah ariff. Nanti aku undi ko tuk pematang pauh.hahaha

20Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email