Contest Hidup Berani Untuk Gagal a.k.a aku malu [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Contest Hidup Berani Untuk Gagal a.k.a aku malu

48 Contest Hidup Berani Untuk Gagal a.k.a aku malu


Memang malu la buat game kutuk mengutuk ni...huk3.. ramai gak kutuk aku sampai aku rase nak nangis .hahaha (ade ka nangis tapi tergelak)
Disebabkan contest Hidup Berani Untuk Gagal.. Aku wat game yang amat berani untuk dikutuk dan kemungkinan aku gagal untuk meneruskan berblogging ni (korang paham kan ape aku cakap, huhu takut korang pening ngan ayat aku..hehe)

Sebenarnyer "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" adalah satu contest dari blog Denaihati  yang aku dapat tahu dari blog Umiharizahin
Contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" ini berjaya dianjurkan atas sokongan sponsor yang sentiasa bermurah hati iaitu DSGClicks, Berani Gagal Network, One Malaysia Blogshops, Anisha Online Mall dan Saudacare.


Contest ni mudah je la korang hanya sokong propito, sebab pemenang hanya dipilih menerusi agen carian google berdasarkan browser FireFox dengan kata kunci  "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" pada ranking 1 - 5 akan memenangi hadiah bernilai RM500 setiap seorang dan pada ranking 6 - 10 akan memenangi hadiah bernilai RM250 setiap seorang.

Hadiah bertuah untuk penyertaan ke 10, 25, 50, 75, 100 dan seterusnya setiap gandaan 25 bernilai RM50 mengikut urutan link yang dihantar melalui ruang komen.

Syarat-syarat contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL"( ni aku copy dari Denaihat )
1. Terbuka kepada Satu Dunia Melayu yang mempunyai weblog samada berbahasa Melayu atau English.

2. Buat satu entri bebas di weblog ANDA dan wajib ada perkataan "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dan saya tahu contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dari blog : contoh saya tahu contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dari blog Propito
3. Dalam entri Anda wajib ada nama-nama sponsor dan tolong update bila ada sponsor baru.
4. Dalam entri jangan lupa backlink kepada Denaihati.
5. Tinggalkan komen dan link entri anda di posting contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" di weblog Yang Terbuku Di Hati.
6. Jangan lupa subscribe blog ini melalui email dan aktifkan.
7. Follow Twitter @Denaihati dan klik button retweet di entri ini.
8. Follow Facebook @Denaihati dan kongsikan link contest ini dengan teman-teman Facebook ANDA.
9. Tambahkan link blog Denaihati ke dalam bloglist ANDA untuk terus monitor contest ini.

Keputusan
Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest (akan diumumkan kemudian).



Update : Cerita Aku berani untuk tanggung gagal a.k.a malu..hahaha 


Memang berani aku wat game Kutuk mengutuk dan puji memuji.. (dasar berani buat dan berani tanggung gagal)
Memang aku nak test golongan ape yang sering singgah ke blog aku, dan dengan ni aku dapat golongan sportring blogging..hehehe..
Dalam masa 2 hari je aku agak terkejut sebab ramai join... dan aku cepat-cepat tamatkan game ni sebab aku tak sanggup nak terima kutukkan dari korang semua, hahaha..


Antara yang terlibat :
Empty Decorations
Akitoimada
Ezany-Kun
Dilah Dilot
Cerita Hati
Blynk_Dont Byte
Mohd Ridzuan
Heatzik
Fndrocka
Cuzshar[dot]com
Ratu Salju
DenaiHati
DakJaat
Ariff Shah

Ni Korang Tunggu
Dak Wan
Si Aina
Xyncaholic

Kalo aku tak buat game ni, aku takut jadi pergaduhan sebab kalo aku komen blog orang macam-macam... orang akan kate aku ni bajet terer...

Sebenarnya aku nak komen banyak lagi blogger yang aku tngk ada kelemahan (aku nyer pun ada kelemahan)..
Akan tetapi aku tak sempat sebab agak bz.. (ada lagi 3 post aku tak buat.) Korang tunggu je, aku ada benda nak komplen ngan korang semua..haha

So ada 17 orang yang join....hehe.. dan terima kasih kerana join game yang tak sebeberapa ni..huhu

48Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email