Dak Wan Si bidadari pelangi [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Dak Wan Si bidadari pelangi

33 Dak Wan Si bidadari pelangi


Wahh !!!! Aku kembali lagi dengan memulakan perjalanan aku sebagai penyebar info... Kali ni aku memulakan perjalanan 2010 aku dengan mengutuk.

Blog Dak Wan (rainbow story).  Budak2 la dia ni...huhu  Aku tngk muka tak macam budak pun,huhu


Aku tngk Dak wan ni suke main contest2 ni... Antaranya Contest Bahasa , Contest Black & White , GAme Aku sendiri dan ada lagi contest2 yang Dak Wan ni masuk... Contest2 ni sebenarnya bukan nak dapatkan hadiah je, tapi turut memberi backlink kepada blog korang sendiri.. Ini kerana lepas je korang join contest, admin yang menganjur contest akan meletakkan nama blog korang dan blogger lain yang join contest akan menjenguk blog korang untuk melihat korang nyer penyertaan..



Lihat Di bawah ini :

Aku rasa ko patut la buang benda alah ni, tak menarik dan menampakkan kecacatan blog... Aku pun pernah tukar2 aku nyer blog untuk mencari kesesuaian. Aku suke mencari benda yang kemas dan tak nampak cacat.


Sempena tahun baru yang da menjelma ni, aku meminta maaf kalo ada tersalah taip (huhuhu) dan aku harap ko berazam untuk mengubah Numbered Page Navigation .
 
P/s : Lame ko menunggu kan Dak wan.. hehehe    Mesti berbulu ko tunggu aku komen blog ko ni.

Ni antara game aku tahun 2009 

33Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email