Cerita bagi yang Gatal [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Cerita bagi yang Gatal

13 Cerita bagi yang Gatal

Ni aku terbaca satu trick yang amat berguna untuk korang yang gatal-gatal tu mempergunakannye...
Tetapi mesti patuhi syarat jika nak buat maksiat ni dahulu..

Aku terjumpe satu cerita ni dari sebuah forum, dan aku akan share ngan korang semua.. Korang leh mempergunakan trick yang amat berguna ni tetapi mesti patuhi dulu la syarat nak buat maksiat ni dahulu ye .

Ceritanya begini...........
boy teringin sangat nak buat sex dengan pekerjanya.. ila. Tapi ila sudah menjadi milik seseorang.

Suatu hari, boy merasa sangat frust memikirkan hal itu, sebab dah tak tertahan lagi perasaanya itu akhirnya dia menemui ila dan berkata, "Aku akan beri engko RM50k , kalau engko nak main dengan aku". Tapi ila kata, "TAK NAK!!"

Boy kata, "Aku akan buat cepat-cepat, dan aku akan melemparkan duit di lantai, masa engko ambik duit tu di lantai aku pun akan stop game."
Ila mula berfikir sejenak, dan kemudian call pakwenya untuk menceritakan dan berbincang pasal penawaran tersebut.
pakwe ila kata, "alang2 minta RM100K, pastu cepat2 kutip duit tu. Aku rasa dia tidak akan sempat turunkan spendernya"
Akhirnya ila pun bersetuju dengan penawaran itu.

Setengah jam berlalu, dan pakwe ila menunggu panggilan dari ila. Sampai akhirnya setelah 1 jam 45 minit berlalu, pakwe ila dah naik bengang & tak sabar lalu dia pun call la ila. Dia bertanya, " sayangg macamana, apa dah jadi?, apsal lama sangat?"

ila berkata sambil mengerang, "Kurangajarrrr........ehhh ......ahhh .....ahhhh...ahhhh...ahhh (bagi panjang sikit bunyinya)     Dia menggunakan duit syiling!"




P/s :  Korang jangan mara ye :p

13Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email