PPL untuk RM 1.00 !! [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: PPL untuk RM 1.00 !!

28 PPL untuk RM 1.00 !!


Hye lagi sekali,  aku ada benda baru nak kongsi.. First sekali macam mana nuff korang semua ?  Masyuk tak ?
Aku ada satu lagi program tuk korang jana duit...  Free je, tak yah kuar modal pun. Just kena rajin subsribe.

Kali ni bukan RM 0.10, bukan RM 0.20 dan bukan RM 0.50.  Tetapi RM 1.00 !!


Sekali orang subsribe ke tmpt kite, kite dapat RM 1.00.
 Kite juga akan mendapat banyak produk2 dari mereka semasa ke semasa, samaada berbayar atau tak...



Jika korang dapat 50 orang subsribe maka korang dapat RM 50 ( nuff korang pun masih tak tercapai lagi kan ? )


Ni peluang tuk dapat duit internet. 


Ada satu lagi program yang aku suruh korang join dulu, Klik sini .
tetapi program tu macam susah sngt, so aku end kan post tu.....  Aku tngk sistem dia macam nak sngt Email list ( gedik sngt sistem dia ).


Tapi program ni aku da subsribe dan aku tngk, mule2 kite dapat  Ebook 6 Idea Buat duit dngn MRR. dan kite dapat login tuk program Pay per lead ni....  Senang kan?


Join sini 6 Idea Buat Duit MRR

P/s : Aku berkongsi, korang menerima..  Just try, korang tak rugi..  Cume nasihat aku, keep your traffic UP !!!  . hehe 




Update, Aku join pagi tadi.. dan malam ni aku dapat RM 6 inggit.. ( 15 Jan 2010 )




Update kul 10.50 (16 jan 2010)



Update 17 jan 2010. kul 12




28Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email