Melz , Bila lagi aku nak Puji diri ? [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Melz , Bila lagi aku nak Puji diri ?

15 Melz , Bila lagi aku nak Puji diri ?



AMARAN : Ni hanyalah permainan MELZ, segala kesulitan amat dikesali. :p
Aku seorang yang Cute, disukai, disayangi, dibintangi, disanjungi, ditakuti dan mempunyai blog Mr Propito
(huhu, aku main tulis je..)

Blog MR Propito  yang merupakan blog yang mengancam dan berseri-seri, blog aku ni sememangnya boleh dijual dan aku ada try jual... Memang ada yang nak beli, RM300. (jangan pecaya, aku tipu je).

Blog aku ni memang orang akan tunggu tuk update, kalo aku tak update.. kompem ramai marah dan frust sampai tak nak datang ke blog aku. (that why apabila aku tak update, blog aku cume ada 40-50 orang je visitor, yeke??? zzzz).

Aku rase, header aku adalah paling digemari oleh blogger2 dan mereka semua cemburu aku nyer header yang gempak ni..hahaha

Melz suruh aku puji diri sampai lebam, tapi tak leh la melz.  sebab kalo tumbuk diri sendiri baru leh lebam..hahaha...

Pendek cerita, Blog aku :
1 ) Menarik Sangat
2) Info Lain dari lain dan Memang orang suke baca
3) Ramai Jelous sebab blog diorang tak mengancam macam aku nyer blog.ahaks
4) Ramai yang sakit mata tngk blog aku warna hijau ni..
5) Blog aku Mr Propito yang orang jeles namanya yang sedang populer..haha
6) Lastly blog aku Header sememangnya gempak....kuang3

P/s : Ape pun aku cume manusia biasa dan banyak kelemahan, komen la kelemahan aku..... Ada Berani ???

15Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email