Terjah Blog Header Evolution [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Terjah Blog Header Evolution

11 Terjah Blog Header Evolution

Terjah Evolusi blog header.
Mencari masa terluang ni yang aku saja gatal-gatal tangan untuk mengaru-garu Adobe Photoshop CS4..
Aku terjah punya terjah dan aku terpikir nak mengedit herder2 blog yang aku da terjah.
Maaf yer kalo aku da rosakkan hearder korang semua ni, kikiki.
Aku cume nak tunjukkan kretiviti aku yang tak seberapa ni, cuma edit sikit2 jer.

Ni blog Melromeo dan Juga Eyriqazz yang aku da ubahsuai, tuk blog mel aku da terlupa nak save dia nyer header, so tak dapat nak review sebelum dan selepas..kikiki.


-----------------------------------------------------------------

Ni Header Blog Melz


Ni tranparent punyer.


Ni pulak Blog hearder Eyriqazz.

Sebelum

Selepas


P/s : Camana aku nyer design? Ok tak, huhu..
Kalo ada yang nak aku terjah, bagi la suggestion. Kalo ada yang bertuah aku akan wat lagi.. Kalo nak amik header ni, aku amat berbesar hati.. Kembang idung aku kalo korang amik..hehe

11Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email