Grafik 4 Wanita Psis [at] Blog yang tak update..haha Blog yang tak update..haha: Grafik 4 Wanita Psis

2 Grafik 4 Wanita Psis

Thanks for Photobucket

Hehe, aku edit gambar rakan aku menggunakan Adobe Photoshop CS2. Kepada Shima, Umi, Shikin and Farah.... Jangan mara ye aku edit gambar korang, cantik korang..huhu
Saiz kecik la zat? hehe.. memang dikecikkan, kalo nak tengok yang besar, klik baca lagi.



Thanks for Photobucket

Teringat zaman-zaman politeknik dulukala, shikin paling becok ( jangan marah ye kak shikin )....

Ok  !!!  Berbalik pada design yang aku buat ni, aku amik masa untuk buat benda alah ni selama 1 Jam ( banyak gak tak jadi dan buat balik )

Korang nak belajar buat tak design-design camni?  Korang leh la g website Ni dan banyak korang leh belajar dari sini... Tapi sebelum tu korang kena install software dia dulu. Korang g kat DL4ALL atau Syok.org atau Gempak . Korang leh cari software tu dari forum-forum ni semua dan rajin-rajin la selongkar ye

Kalo korang dah advance, nescaya barang sesiapa yang ada awek... Kompem awek korang cantik di edit oleh korang... Hik3

P/s : Ape pandangan korang tentang design ni ?  Gempak Atau Hempeh ?

2Geng Bising:

Post a Comment

Percuma E kursus Affilliate. Hanya masukkan nama dan email